Subject: FW: Pöördumise edastamine: Krediidiandja Primero Finance OÜ teabepäring
From: "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 7 Nov 2024 15:25:42 +0200

From: Marti Küttis <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 7, 2024 2:23 PM
To: [email-masked]
Subject: Re: Pöördumise edastamine: Krediidiandja Primero Finance OÜ
teabepäring

Tere

Tänan kirja edastamise eest. Millal võime enda päringule vastust oodata?

Lugupidamisega

Marti Küttis

Tegevjuht / CEO

+372 56993923

Primero Finance OÜ

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 7, 2024 2:00 PM
To: Marti Küttis <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Pöördumise edastamine: Krediidiandja Primero Finance OÜ
teabepäring

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

CAUTION: This email originated from outside of Eleving Group. Do not click
links or open attachments unless you recognize the sender and know the
content is safe.

Tere

Edastame kirja pealkirjaga "Krediidiandja Primero Finance OÜ teabepäring",
mis on registreeritud  numbriga 19-1/24/5335, vastamiseks
Rahandusministeeriumile, kes on mootorsõidukimaksu seaduse väljatöötaja
ning kes annab selle kohta ka selgitusi. Kliimaministeerium ei ole selles
teemas teabevaldaja ega anna ka selgitusi.

Lugupidamisega

Kliimaministeerium
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
telefon 626 2802
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.kliimaministeerium.ee <http://www.kliimaministeerium.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.